Lukijat

torstai 29. syyskuuta 2011

Tunnustus !

Sain Viipulalta tunnustuksen Kiitos kaunis!!!
 
Tunnustuksen saaneen pitää,


1. Kiittää tunnustuksen antajaa

2. Antaa se 8.lle bloggaajalle

3. Ilmoittaa näille 8.lle tunnustuksesta

4. Kertoa kahdeksan asiaa itsestään


1. Olen juuri käynyt syksyn ensimmäisessä vesijuokussa 8)
2. Olen talvi-ihminen, paljon lunta ja pakkasta!!!!
3. Minulla on mies, 3 lasta ja 1 lapsen lapsi.
4. Minulla ei mielestäni ole koskaan tarpeeksi askartelutarvikkeita.
5. Olen alkanut pitämään kynttilöiden polttamisesta, kun muutimme omakositaloon.
6. Pidän mielettömästi työstäni kehitysvamma-alalla.
 
7. Minut vakinaistettiin työpaikallani,jee!!!
8. Askartelen joskus niin paljon että perheeni jo huomaittelee asiasta , hmmm.



Ja tämä tunnustus näyttä olevan tosi monella ja mielestäni kaikki askatelijat ansaitsevat tunnustusta: JOTEN TÄSSÄ TUNNUSTUS KAIKILLE ASKARTELIJOILLA, OTA MUKAAN JA KERRO 8 ASIAA ITSESTÄSI.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on arvokas- kiitos siitä.